Subject: Kliimaministri ja keskkonnaministri määruste muutmise eelnõu kooskõlastamine
From: "Sven Haljas" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Kati Tamtik" <[email-masked]>,MA Üldpost <[email-masked]>
Date: Mon, 10 Mar 2025 13:34:10 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium 
Teie 28.02.2025 nr 2-3/809

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

                         Meie 10.03.2025 nr 1-10/25/3830-2

Kliimaministri määruse „Keskkonnaministri 14. juuli 2006. a määruse nr 52 
„Lendorava püsielupaikade kaitse alla võtmine ja kaitse-eeskiri“ ja 
keskkonnaministri 2. jaanuari 2006. a määruse nr 1 „Karvase maarjalepa ja 
emaputke püsielupaikade kaitse alla võtmine ja kaitse-eeskiri“ muutmise 
eelnõu kooskõlastamine

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium edastas Maa- ja Ruumiametile 
tutvumiseks kliimaministri määruse „Keskkonnaministri 14. juuli 2006. a 
määruse nr 52 „Lendorava püsielupaikade kaitse alla võtmine ja 
kaitse-eeskiri“ ja keskkonnaministri 2. jaanuari 2006. a määruse nr 1 
„Karvase maarjalepa ja emaputke püsielupaikade kaitse alla võtmine ja 
kaitse-eeskiri“ muutmise eelnõu. Käesolevaga teatame, et Maa- ja Ruumiametil 
ei ole eelnõu kohta ettepanekuid.

Lugupidamisega

	Sven Haljas
jurist I õigusosakond
+372 1234 5678

Maa- ja Ruumiamet
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.maaruum.ee> www.maaruum.ee

Mustamäe tee 51, Tallinn